פרטי יצירת קשר

ניתן ליצור איתי קשר בדרכים הבאות:

קצת עלי

האני מאמין שלי​

אני אהוד עזורי, עורך דין, מגשר ויועץ זוגי, בעל ניסיון של שנים רבות בעבודה עם מאות זוגות שהתמודדו עם משברים בזוגיות ובתהליכי יישוב סכסוכים. במהלך השנים פיתחתי גישה ייחודית המשלבת ידע משפטי רחב היקף יחד עם כלים ייעוציים ורגשיים. הגישה שלי מאפשרת לזוגות להתמודד בצורה אפקטיבית עם משברים ומאתגרת אותם למצוא את הפתרון המתאים והנכון ביותר עבורם.

 

אני בעל תואר שני ביישוב סכסוכים, ומתמחה במיוחד בשימוש בכלי ייחודי שנקרא **הסכם שלום בית ולחילופין גירושין**. הסכם זה נועד לאפשר לבני הזוג לבחון את יחסיהם בצורה מעמיקה ולהגיע להבנות הדדיות – בין אם המטרה היא לשקם את הקשר ולהחזיר את האהבה וההרמוניה לזוגיות, או לסיים את מערכת היחסים בצורה מכובדת, מכילה ומכבדת את שני הצדדים.

 

שילוב המיומנויות המשפטיות שלי עם הגישה הייעוצית והרגשית שפיתחתי הופך אותי למוביל בתחומי, ומעניק לי את היכולת לסייע לזוגות במגוון רחב של מצבים, תוך שמירה על כבוד הדדי ותקשורת פתוחה. אני מאמין שעם הכלים הנכונים והליווי המתאים, ניתן למצוא פתרונות יצירתיים ויעילים גם במצבים שנראים על פניו בלתי פתירים.

 

אני מזמין אתכם לפנות אליי לייעוץ אישי ומקצועי, ולגלות האם הכלי המופלא של ההסכם שלום בית ולחילופין גירושין מתאים לכם. התהליך שאני מוביל מבוסס על הקשבה עמוקה, עבודה משותפת, וחתירה להבנה והסכמה משותפת. אני כאן כדי ללוות אתכם במסע הזה, ולעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה לכם, הן לשיקום הזוגיות והן לסיום מכובד ובריא של הקשר, אם זה מה שיידרש.